Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Թավ­շե խոս­տում­նե­րի մա­նի­պու­լ­յա­ցիա

Թավ­շե խոս­տում­նե­րի մա­նի­պու­լ­յա­ցիա
22.10.2019 | 00:18
Դիտվել է՝ 33159

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ